El triple repte de Marc Vidal, Emailfy, Ebnto i Openshopen

Captura de pantalla 2013-07-25 a las 23.39.02

La factoria de Marc Vidal està creant noves empreses vinculades a diferents serveis propiciats per la xarxa, si fa uns mesos parlàvem de Red convive, la seva proposta per a veïns 2.0, ara presenta tres noves empreses, tal com defineix ell mateix al seu blog, es regeixen al seu torn en tres principis claus: que siguin escalables, que busquin un mercat genèric anomenat long-tail i que la seva base es trobi en el cost baix per al client, l’anomenat low-cost. Aquests productes han estat desenvolupats dins del programa de desenvolupament propi d’Idodi. Des de Dublín estiren el carro de desenvolupament de negoci i, des de Barcelona, del procés tecnològic.

Malgrat no inventar res de nou busquen simplificar processos, acostar el comerç electrònic a usuaris finals amb escàs ús de les tecnologies que representen; i crear un pool de productes que responguin a les necessitats bàsiques d’avui dia en l’àmbit digital.

Les principals característiques que destaquen en tres productes és la simplicitat del procés, adaptats tant a persones que tenen experiència tecnològica com no. Els panells de control i gestió són intuïtius per seguir un recorregut fàcil i poder configurar tots els aspectes que el client vol. La simplicitat evoca a la rapidesa, en el cas d’Openshopen, indicant el nom desitjat per a la botiga, pujant les imatges del producte i introduint una breu descripció, l’usuari ja pot començar a vendre. Una vegada s’aprofundeix més en l’eina es pot configurar la categorització dels productes, destacar els que més interessen, configurar els idiomes, les monedes, els països on es desitja vendre, les diferents opcions de transport, vincular la botiga als perfils de xarxes socials i fins i tot tenir-ne domini propi per integrar-lo a la pàgina web corporativa.

La gestió de newsletters amb Emailfy es resumeix en quatre passos senzills: a) elaboració de la llista de subscriptors amb qui vols comunicar-te; b) confeccionar la newsletter, una vegada escollida la plantilla que més t’agrada, a través de l’editor pots introduir els textos, imatges, links… i col·locar-los com desitges; c) enviar a la llista o correus inicialment indicats, i d)controlar els teus enviaments a través del panell d’estadístiques, quantitat de correus enviats, control de les persones que l’han llegit i quantes vegades, etc.

Amb Ebnto es pot organitzar un esdeveniment també de forma ràpida, senzilla i fàcil. Pots organitzar-ne de tot tipus, tant gratuïts com de pagament, presencials o online, incloure tot tipus d’indicacions per als convidats i compartir-ho a través de les xarxes socials per donar la màxima difusió.  Totes les eines contenen l’espanyol, l’anglès i el portuguès com a idiomes de gestió.

Qualsevol problema o suggeriment que tinguin els clients es poden posar en contacte amb el suport tècnic a través del correu soporte@openshopen.com, pels perfils de xarxes socials de cada producte i per via telefònica en cas de facilitar un número de telèfon.

Hi ha diverses webs al mercat amb objectius semblant o idèntics als descrits, com xopie, mailchimp o amiando, serà qüestió de provar i comparar si el triple repte que ens proposen es justifica i aporten novetats palpables per a l’usuari.

Captura de pantalla 2013-07-25 a las 23.38.17
Potser t’interessi també

Obsessions modernes, models freemium i monetització

12 llibres sobre màrqueting, posicionament, reputació online i analítica web.

Nova eina de mesurament, Pinterest Web Analytics

Pinterest compra una xarxa social per compartir receptes, Punchfork

 

Temes